top of page

WERK

Young Boys Racing Dragen Watermelon Helm

ZZP-leerkracht

Leerkracht 
​

Mijn kracht zit in het zien van elk kind. Meedenken, initiatiefrijk, creatief in onderwijs. Vakoverstijgend werken en differentiëren, zodat elke kind krijgt waar hij behoefte aan heeft. 

Luisteren en observeren zijn hier essentieel.

​

Ik zet mijn vaardigheden graag in als invalleerkracht of ter ondersteuning van de leerkracht of het lerarenteam.

​

https://app.flexonderwijs.nl/jeanine​​

Scavenger Hunt Kaart

Individuele begeleiding

Individuele begeleiding
​

Zo fijn om te ervaren dat elk kind anders is, uniek en zichzelf. Niets mooier dan dat! 1-op-1 is er zoveel te bereiken. Samen op zoek naar wat een kind weer een stap verder helpt. De mooiste gesprekken, bouwen aan zelfvertrouwen, werken aan motivatie.

 

Zoals gezegd...niets mooier dan dat.

Meisje met boekenkasten

Studiebegeleiding

Studiebegeleiding
​

Samen met leerlingen werken aan hoe dat nu eigenlijk werkt....leren, studeren. Op elk niveau kan dit een worsteling zijn. Een grote of kleine worsteling, soms is het heel fijn om hier even wat hulp bij te krijgen. 

Een leerling van de basisschool of middelbare school inzicht geven in zijn of haar eigen leer- en ontwikkelingsproces is net zo boeiend als dit proces begeleiden bij studenten van welk niveau dan ook. 

​​

"Teun is echt blij met de begeleiding van jou, hij komt elke week vrolijk en voldaan thuis. Ik merk dat hij anders naar schoolwerk kijkt, neemt het serieus en het plannen geeft hem duidelijk rust. "
​
​
Sanne, moeder van Teun (16 jaar)
"Je legt goed uit en op een fijne manier, je bent leuk en het is chill bij jou, je begrijpt hoe mijn (ADHD) brein werkt. "
​​​
​​
 
​
Dorine (15 jaar)
"Ik ben heel tevreden over de begeleiding van Jeanine. Professioneel én persoonlijk. Met naast deskundige begeleiding ook ruimte voor een gesprek. Fijn om van Jeanine na het gesprek met mijn kind een update te krijgen, die mij inzicht geeft hoe ze er voor staat. Open en vertrouwd."
​
Loog, vader van Charlotte (15 jaar)
bottom of page